A film legfőbb mondanivalója, hogy fontos, hogy a nyaralni vágyó a megfelelő helyen foglaljon szobát, hogy a valóságban is azt kapja, amit az online foglalási oldal ígér. A 60 perces reklámszpotban többféle típusú utast - nagycsaládot, házaspárt, barátnők csoportját - mutatnak be abban a pillanatban, amikor megérkeznek a szállodába, ahol aztán a nyaralásukat töltik majd, és izgatottan várják, hogy megpillanthassák, milyen szállodai szoba rejtőzik az ajtó túloldalán. Mikor a szoba ajtaja kitárul, a turisták győztesnek érzik magukat. "You got it right. You got it booking right." - hangzik el. A reklám a különböző online felületeken két szélsőséges csoportra osztotta meg a nézőket. Egyik felük ízléstelennek tartja a hirdetést, és elítélik a "booking" szó használata miatt, amiről az F betűs szóra asszociálnak. Másrészük viszont végtelenül humorosnak és zseniálisnak tartja a reklámot.
Önnek mi a véleménye?
{youtube|id=LusjsQGkKWA}