„Nagyon örülünk, hogy Bréma és Bremerhaven immár másodszor ad otthont ennek a minőségi rendezvénynek. A GTM az úticél Németország legfontosabb beutaztató workshopja, és Németország nemzetközi értékesítésének legjelentősebb B2B-platformja is egyben” – magyarázza Petra Hedorfer, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatótanácsi elnöke.
A legfontosabb B2B-rendezvényre a világ minden tájáról érkeznek a hosted buyerek (kiemelt szakmai vásárlók) és a kiválasztott nemzetközi újságírók, hogy információkkal gazdagodjanak a legújabb németországi utazási trendekről, illetve hogy üzleteket kössenek. A rendezvény központi eleme egy kétnapos workshop, ahol a hotelszakma, a közlekedési vállalatok, valamint a helyi és regionális turisztikai szervezetek kiállítói bemutathatják termékpalettájukat a nemzetközi szakmai látogatóknak.
A DZT a 40. GTM workshopot a Bremer Touristik-Zentrale, Gesellschaft für Marketing und Service mbH és a BIS Bremerhaven Touristik cégekkel közösen rendezi meg. „Büszkék vagyunk arra, hogy ismét vendégül láthatjuk ezt a fontos beutaztató rendezvényt, és arra fogjuk használni ezt az eseményt, hogy bemutassuk a nemzetközi vásárlóknak és értékesítőknek régiónk turisztikai sokszínűségének minden részletét” – magyarázza Peter Siemering, a Bremer Touristik-Zentrale, Gesellschaft für Marketing und Service mbH vezérigazgatója.
Forrás: TurizmusOnline