A cég a nemzetközi pénzügyi szabvány (IRFS) szerinti gyorsjelentésben arról számolt be, hogy bruttó árbevétele 21,3 százalékkal, 9,48 milliárd forintra, adózás előtti nyeresége pedig 43,9 százalékkal, 878 millió forintra csökkent a 2010. április 1-től szeptember 30-ig terjedő időszakban – tudósított az MTI. Az export árbevétel 576 millió forint volt, ami 11,4 százalékkal alacsonyabb, mint a tavalyi exportteljesítmény. A csökkenés oka, hogy az idei évtől a társaság a külföldi piacokon bónuszt számol el forgalmazóinál, amely árbevétel-csökkentő tétel. A korábbi években ezek a tételek marketing költségként jelentek meg.
A belföldi értékesítés bruttó árbevétele 21,9 százalékkal volt alacsonyabb az előző évinél, 8.906 millió forint. Súlyosbította a csökkenést a magyarországi szeszesital piac közel 13 százalékos szűkülése, valamint az értékesítési partnerek készleteinek csökkenése. A saját termelésű termékek forgalma 23,4 százalékkal csökkent Magyarországon. A belföldi prémium árbevétel 30,1 százalékkal, a minőségi termékeké 9,7 százalékkal, míg a kommersz termékek árbevétele 26 százalékkal csökkent. (Agromonitor)