Csupa Nő

4 nap, 10 ezer négyzetméter, több mint 30 ezer látogató, 7 fő téma, közel 50 millió forint értékű médiakampány. Ezek a számok jellemzik a TV2, a Hungexpo és a HG Media új, nagyszabású kiállítását és vásárát, amit 2013. szeptember 5. és 8. között rendeznek a Hungexpo területén. A Csupa Nő – Vásár és figyelem csak neked! elnevezésű tematikus programsorozat célja, hogy mindazt a figyelmet és törődést elérhetővé tegye a hölgyek számára, amely segítséget nyújt úrrá lenni a mindennapok nehézségein. A családok felhőtlen szórakozását pasi- és gyermekmegőrző is garantálja.

4 nap, 10 ezer négyzetméter, több mint 30 ezer látogató, 7 fő téma, közel 50 millió forint értékű médiakampány. Ezek a számok jellemzik a TV2, a Hungexpo és a HG Media új, nagyszabású kiállítását és vásárát, amit 2013. szeptember 5. és 8. között rendeznek a Hungexpo területén. A Csupa Nő – Vásár és figyelem csak neked! elnevezésű tematikus programsorozat célja, hogy mindazt a figyelmet és törődést elérhetővé tegye a hölgyek számára, amely segítséget nyújt úrrá lenni a mindennapok nehézségein. A családok felhőtlen szórakozását pasi- és gyermekmegőrző is garantálja.

A 2013. május 23-án tartott sajtótájékoztatón a partnerek bejelentették, hogy a programsorozatot a nők életét érintő 7 fő téma köré szervezik, mintegy 10 ezer négyzetméteren közel 300 kiállítóval. Minden szekció egyedi hangulattal bír majd, ahol személyes kapcsolat alakulhat ki a látogatók és a kiállítók között.

Az esemény kiemelt médiapartnere és névadó szponzora a TV2. Simon Zsolt, a csatorna vezérigazgatója elmondta: „A Csupa Nő különleges és innovatív kezdeményezés, melynek témája tökéletesen illeszkedik a TV2 értékeihez és pozícionálásához. Számunkra kiemelkedően fontos a nők megszólítása, így nagy örömmel támogatjuk ezt a Magyarországon példaértékű rendezvényt.”

A vásár hét területe, a TV2 hét sztárjának vezetésével fogadja a látogatókat:

  • Újulj meg! – minden, ami öltözködés, divat, alakformálás és stílus – Tatár Csilla (Mokka)
  • Légy egészséges! – minden, amit az egészségről és egészséges életmódról tudni kell – dr. Várkonyi Andrea (Tények)
  • Teremts otthont! – minden, ami a lakberendezéshez, otthonteremtéshez tartozik – Andor Éva (Tények)
  • Egyél finomat! – minden, ami gasztronómia – Demcsák Zsuzsa (Mokka)
  • Szeresd a családod! Szeresd önmagad! – minden, ami a család és a nő összhangjáról és harmóniájáról szól – Gombos Edina (Aktív)
  • Nők titkai – minden, ami a női lélek szépségének megőrzéséhez szükséges – Joshi Bharat (Mokka)
  • Pasi és gyerekmegőrző – hogy a kísérőknek is feledhetetlen élményben legyen részük – Papp Gergő (Aktív)

Ganzer Gábor a Hungexpo vezérigazgatója elmondta: „E különleges eseményre közel 30 ezer látogatót várunk. Elsődleges célunk, hogy a résztvevő nők megújulva és felfrissülve térhessenek haza, felvértezve a mindennapi kihívások ellen. Nem csak a hölgyeket, hanem a család minden tagját várjuk, hiszen számos programmal készülünk a férfiak és a gyerekek számára is.

„A Csupa Nő koncepciójának kidolgozásánál célunk a személyre szabott figyelem, az interaktivitás és a család központúság volt, hiszen minden kipróbálható, megkóstolható, megérinthető lesz, és az érdeklődők személyesen a kiállítókhoz fordulhatnak kérdéseikkel. Közel 30 000 látogatóra számítunk az eseményen. A hagyományos vásárokkal ellentétben a Csupa Nő felejthetetlen helyszíni élményekkel is gazdagítja majd a látogatókat” – tette hozzá Seres Attila, a Csupa Nő programigazgatója a HG Media képviseletében.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.