A Krakkóban és Katowicében megtartott eseményen a régióban tevékenykedő borászatok, szálláshelyek és turisztikai desztináció menedzsment szervezetek (TDM) képviselői vettek részt. Mindkét helyen egyenként több mint 50 szakmai érdeklődő jelent meg, és hallgatta végig az Észak-Magyarországról szóló előadást, majd vett részt a workshop-on, és természetesen minőségi egri és tokaji borokat is kóstolhatott. A rendezvényen – a sajtó képviselői mellett – olyan utazási irodák képviselői vettek részt, melyeknek fontos célpiacot jelent Észak-Magyarország.
Hidvéginé Molnár Judit, az MT Zrt. regionális marketingigazgatója előadásában bemutatta a régió hat térségét és az új fejlesztéseket, valamint a roadshow központi tematikájának megfelelően, hangsúlyosan kitért az egészség- és borturizmus jelentőségére is. E tartalmi súlypontnak megfelelően a résztvevő régiós szolgáltatók is Tokaj-Hegyalja és Eger térségéből érkeztek.
A résztvevők egyöntetűen sikeresnek ítélték a roadshow-t, melytől az eddig is jelentős lengyel beutazó turizmus növekedését várják.