A funkcionalitás mellett egyre többet várunk el azoktól a termékektől, amikkel kapcsolatba kerülünk és amiket használunk. A design mára a versenyképesség elengedhetetlen elemévé vált. Bár Európa egyre kisebb területen globális vezető, a design területén azonban jelentős kulturális tartalékkal rendelkezik. Ezt kívánja bemutatni a konferencia az előadások és workshopok során.
A rendezvény kiemelt előadója Hardin Tibbs (GB) jövőkutató lesz, akinek jelenlegi kutatási területei: a gazdasági válság elemzése, az emberi minőség előtérbe kerülése, az élelmiszeripar jövőképe, illetve a digitális térben megjelenő bizalmi és személyiségi kérdésekkel kapcsolatos elemzései egyedülállóan széles alapot teremtenek ahhoz, hogy a kreatív ipar globális jövőjéről és lehetőségeiről felmerülő kérdésekre autentikus elemző válaszokat adjon.
A nemzetközi konferencia programjában turisztikai vonatkozású előadás is hallható lesz majd, a Branding workshopon Wiszkidenszky András, a SUPERBRANDS Magyarország vezetője a brandek értékét, jelentőségét, a brandépítés lehetőségeit és szolgáltatóit mutatja be, és annak kiemelten a gasztronómia és a turizmus terén játszott szerepéről tart előadást.
A konferencia a Únió Central Europe Programja által támogatott Free Project keretén belül született meg, a részvétel a honlapon való előzetes regisztráció esetén ingyenes.