Direktmarketinget reggelire

Tudjon meg többet az adatbázis- és geomarketingről, a postai liberalizáció gyakorlatáról és az ezzel kapcsolatos jogszabályok változásáról, valamint a transzpromónyomtatásról a Kreatív és a Feibra közös rendezvényén.

A hatékony és olcsó célcsoportelérés lehetőségei, adatbázis- és geomarketing, transzpromónyomtatás, a postai liberalizáció gyakorlata és az ezzel kapcsolatos jogszabályok változásai kerülnek terítékre a Feibra Magyarország és a Kreatív által szervezett Kreatív Reggeli a Feibrával elnevezésű direktmarketinges délelőtti eseményünkön december 5-én szerdán a Novotel Budapest Danube-ban.

Csodafegyverek vagy jó kiegészítő eszközök? Hogyan érhető el olcsón és egyszerre egy borsodi falu 40 év feletti háziasszonya és egy újlipótvárosi tinilány? – ilyen és ehhez hasonló kérdésekre próbál választ adni Pintér László, a Feibra értékesítési és üzletfejlesztési igazgatójának előadása, melyben sikerkampányok, esettanulmányok felhasználási lehetőségeit mutatja be gyakorlati példákon keresztül.

Mandelik Ágnes, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium hírközlési koordinációs és postapiac-fejlesztési osztály vezetője „A jogszabályok mögött: mit jelent a gyakorlatban a postai liberalizáció? Kérdések és válaszok” címmel tartja előadását.

A Feibra ügyvezető igazgatója, egyúttal a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) elnökségi tagja, Justin István előadásában ugyancsak olyan kérdésekre keresi a választ, hogy milyen hatása lesz a piacra a postai jogszabályok változásának, és hogy ezáltal csökkenhetnek-e a terjesztési költségek?

A délelőtt további programjaként Jelinek Gábor, a Díjbeszedő Nyomda vezérigazgatója a transzpromónyomtatást fogja bemutatni. Az elnevezés a tranzakciós, illetve a promóciós szavak összevonásából keletkezett és alapvetően egy tranzakciós küldeményt (banki egyenlegközlő, számla, ügyfél-tájékoztató, felszólító levél, stb.) jelent, ami promóciót is tartalmaz, ezáltal személyre szóló ajánlatok, lényeges üzleti hírek küldhetők az ügyfeleknek, és a hagyományos reklámkerüléssel szemben ezeket szinte mindenki alaposan áttekinti.

A résztvevők között 200 000 Ft értékű kézbesítési kupont és ehhez kapcsolódóan ingyenes adatbázis-szűrést sorsolunk ki, a délelőtt végén kötetlen beszélgetésre hívjuk rendezvényünk résztvevőit.

További információk Kreatív Reggeli a Feibrával című eseményünk oldalán találhatók.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.