A tokaji borokat senkinek nem kell bemutatni, hiszen fogalom a borok között, elsősorban a középkorúak és az idősebb korosztály körében. Itt az ideje, hogy ne csak a szülők, hanem gyerekeik, a fiatal felnőttek is felfedezzék a tokaji hegyvidék értékes nedűjét. A Tokaj Kereskedőház Zrt. fontosnak tartja, hogy úttörő szerepet vállaljon a hazai borkultúra minőségi átalakításában, és a Tokaji borok fiatal felnőtt korosztályhoz való közelebb hozásában. A társaságnál úgy tartják, hogy a kulturált borfogyasztás és a fiatalok szórakozása optimális esetben összefér, sőt egymásba integrálható tevékenységek – amelyről nem elég beszélni, tenni is szükséges érte.
A cég és a fesztivál szervezői pályázatot indítottak a kreatív bor- és zenerajongóknak: a tét a fesztivál hivatalos borának vizuális megjelenése, a Tokaj Kereskedőház Hegy’ welcome furmintjával várták az elsőként regisztráló hegyaljásokat. A zsűri hosszas válogatás és értékelés után Nyári Melinda tervét találta a legjobbnak, az ő címkéjének dizájnja finom, ugyanakkor nagyon illusztratív és lényegretörő. Egyszerre van benne jelen a borvidék, a szőlő és a bor, és persze a szeretet és a rock n' roll érzése!
A pályázat győzteseivel egy jó hangulatú pincelátogatás alkalmával a sajtó munkatársai is találkozhattak, a Szegi pince megtekintése után a vendégeket borkóstolóval és borvacsorával várták a szervezők.