Stying Alive vagy Stayin'Alive
Minden működik, ha jó az időzítés
A fejlett világban bevezetett FMCG innovációk 75 százaléka elbukik. A sikeresnek nevezhető 25 százalék fele azonban nem hozza az elvárt értékesítési mennyiséget, és másik egynegyedük marad csak a polcokon 18 hónap után. Vagyis az összes bevezetett innováció 6-7 százaléka az, amely hosszabb távon is sikeres. Nekik kell behozni azt a megtérülést, amelyből majd újabb innovációk fejlesztéséhez lesz elegendő forrás.
Még több érdekesség Dörnyei Otíliától (GfK Hungária) és Szabó Károlytól (Kaméleon Reklámügynökség) a jövő heti Élelmiszer Akadémián!
Időpont:
2014. március 20., 9.30-15.00
Helyszín:
Falk1Rendezvényközpont (1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.)
További információ és kapcsolat:
Bíró Sára
e.: [email protected]
t.: +36 1 430 4564
f.: +36 1 430 4579
Forrás: Élelmiszer Online