A meghívott dunai fővárosok és nagyvárosok „A Duna összeköt” gondolat jegyében egy nagy, közösségi standon mutatták be kínálatukat. A Magyar Turizmus Zrt. déli szomszédos országokért (Szerbia, Horvátország) felelős piacfejlesztési menedzserének, Tomka Emesének a kezdeményezésére, a rendezvényt megelőző napon találkozott a belgrádi és az ulmi képviselőkkel az MT Zrt. Budapest-közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóságának vezetője, Sztojanovits Kristóf. Az igazgató a találkozót követően elmondta, hogy a most született megállapodás értelmében mindhárom város kölcsönös megjelenést biztosít az együttműködő partnervárosoknak a meghatározó rendezvényeken, eseményeken, valamint rendszeres konzultációkkal segítik egymás munkáját.
A kiemelt helyszíni jelenlétet számos média-megjelenés is erősítette. A Tomka Emesével készült interjú alapján Belgrád számos meghatározó nyomtatott sajtóorgánumához és a városi televízióba is eljuthatott Budapest turisztikai üzenete. A közel 15 perces interjút a felmérések szerint 400.000 néző követte élőben.