Januártól Wiszkidenszky András a Superbrands márkaértékelési rendszer közép-európai igazgatójaként folytatja szakmai pályafutását. A bécsi központtal működő, négy közép-európai országban a Superbrands rendszert működtető társaság tavaly indította el a Superbrands értékelést Ausztriában, Szlovákiában és Csehországban. Idén pedig a fogyasztói márkák értékelése mellett a régióban elindul az üzleti márkák értékelése, a Business Superbrands program. Az új regionális vezető a cég bécsi központját irányítja, munkáját regionális munkatársak segítik Pozsonyban és Prágában, a back office pedig Budapesten működik.
Wiszkidenszky András, mint a United Guides Hungary ügyvezetője a váltással egyidőben értékesítette kiadóhoz tartozó Dining Guide márkanév alatt működő kiadványokat és rendezvényeket dr. Várnai Rupert ügyvédnek. Ezt a lépést azzal indokolta, hogy "ahhoz, hogy a Dining Guide még sokáig mutathasson utat a minőségi magyar gasztronómia követőinek, személyes jelenlétre és irányításra van szükség." Wiszkidenszky a továbbiakban is regionális kiadója a Where szállodai magazinnak.
Forrás: Kreatív Online