Év Terméke Díjat kapott a Gösser

2012-ben a Gösser Natur Zitrone 0,0% lett Az Év Terméke Díj élelmiszer kategóriájának győztese. A Gösser a fogyasztók döntése alapján nyerte el a világ legjelentősebb innovációs termékdíját, amit idén először hirdettek meg Magyarországon.

A Gösser 2009-ben robbant be a magyar sörpiacra első ízesített sörével, ami a Natur Zitrone alkoholos változata volt. A hazai sörpiacon mindaddig ismeretlen kategória, a gyümölcsös ízesítésű sör forradalmasította a magyarországi fogyasztási szokásokat és hozzájárult a sörfogyasztás bővüléséhez. A terméket más gyártók is igyekeztek követni, több-kevesebb sikerrel.

A Gösser 2011-ben vezette be a Natur Zitrone alkoholmentes változatát. A természetes citromlével készült termék nem tartalmaz semmilyen mesterséges színezéket, illetve adalékanyagot, így kínálva valódi harmóniát fogyasztóinak. A Natur Zitrone 0,0% olyan különleges aromájú frissítő ital, amely korlátok nélkül élvezhető.

Az alkoholmentes Natur Zitrone által képviselt innovációt a fogyasztók is nagyra értékelték, hiszen véleményük alapján az ízesített sör bevezetésének évében elnyerte Az Év Terméke Díjat. Az élelmiszer kategóriában induló termék ezzel a világ legjelentősebb termékfejlesztési elismerését kapta meg.

„Nagyra értékeljük Az Év Terméke Díjat, hiszen a fogyasztók döntésén alapul és számunkra vásárlóink véleménye a legfontosabb. A termék bevezetésekor az a szándék vezérelt minket, hogy korlátok nélkül, mindenki élvezhesse a Gösser által kínált természetes felfrissülés élményét. Azonban nem felejtjük el, hogy egy ilyen rangos elismerés az öröm mellett nagy felelősséget is jelent fogyasztóinkkal szemben. Ők ránk szavaztak, mi pedig mindent megteszünk, hogy a továbbiakban is hasonló módon megfeleljünk a magas minőségi elvárásoknak.” - mondta Fehér Alexandra Premium Group Brand Manager, aki a Gösser nevében átvette a díjat.

Az Év Terméke Díj (Product of the Year) idén debütált Magyarországon. A díj középpontjában a termékfejlesztés szerepel, a programban évről évre a vásárlók számára érzékelhető és értékelhető újdonságokkal bíró termékeket díjaznak a fogyasztók. A 25 évvel ezelőtt Franciaországból indult program ma már 29 országban működik és 3 milliárd fogyasztóhoz jut el.

Az Év Terméke Díjra minden olyan FMCG termék pályázhatott, amely funkció, forma vagy csomagolás területén újdonságértékkel bír. A pályázatokat szakmai zsűri fogadta el, ezt követően maguk a fogyasztók választották ki a nyertes termékeket egy országos, és kategóriájában legnagyobb mintán elvégzett reprezentatív közvélemény-kutatáson.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.