A greennováció egy mozaikszó, az angol green, azaz zöld és az innováció, azaz új módszer bevezetése szavak összetételéből keletkezett. Jelenti mindazokat az új megoldásokat, amelyek a fenntartható fejlődést szolgálják.
Talán a válság is segített abban, hogy a figyelem a greennováció felé forduljon, így nem meglepő, hogy egyre több cég figyel a környezetvédelemre, a természeti erőforrások mérsékeltebb felhasználására, valamint megszaporodtak a fogyasztói tudatosságot hangsúlyozó promóciók, kiadványok.
Rengeteg olyan környezet- és energiakímélő technológiát, eljárást vezettek be a magyar cégek, amelyek egyszerre jelentős megtakarítást is hoztak a konyhára. Sokan közülük elhivatottak a fenntartható fejlődés népszerűsítésében, a környezeti értékek fenntartásában, ezért olyan új fejlesztések, beruházások vagy csak egészen pici, de annál hatékonyabb ötletek valósultak meg, amelyet az Élelmiszer is méltányolni és értékelni kíván.
Ha az Ön cégének is van környezetvédelmet célzó projektje, vagy irodaként, vállalkozásként is sokat tesz a fenntarthatóságért, akkor
nevezze be a III. Greennovációs Nagydíjra!
Beadási határidő: 2014. január 25.
Az ünnepélyes, sajtónyilvánosság keretében megrendezendő díjátadóra 2014 elején kerül sor. A nyertes pályázatokat a kiadó szaklapjaiban (Kreatív, Medical Tribune, TurizmusTrend/Vendég és Hotel, Élelmiszer) és online felületeiken is bemutatjuk.
Küldje el Ön is projektjét!
Részletek, kiírás, jelentkezési lap itt található!
Forrás: Élelmiszer Online