A "Magyarország tengernyi termálvize várja!" üzenet jegyében, egészen szeptember 29-ig zajló nagyközönségi akció a kampányhoz csatlakozott közel 20 hazai szolgáltató kedvezményes gyógy és wellness ajánlatain keresztül csábít magyarországi feltöltődésre. Mindemellett a kampány a zágrábi Wellness Expo beharangozója is, mely az MT Zrt. és a zágrábi Nagykövetség együttműködésben megvalósuló "víz, ami összeköt" kampány záróeseménye lesz.
A kampányhoz csatlakozott szolgáltatók szeptembertől december végéig érvényes, kedvezményes gyógy és wellness ajánlatait egy külön microsite-on találhatják meg az érdeklődők: http://posjetimadjarsku.gotohungary.com/
A háromhetes forgalomélénkítő akció során az MT Zrt. Horvátország legjelentősebb és leglátogatottabb online portáljain keresztül invitál magyarországi utazásra, de offline és közösségi médiában való megjelenéseket is a kampány szolgálatába állít. A horvát utazókat egy Facebook-on meghirdetett nyereményjáték is csábítja, amelynek fődíjaként 3 héten át hetente egy 2 fő részére szóló 2 éjszakás budapesti wellness hétvégét sorsolnak ki.
A kampány végén, szeptember 28-29-én kerül megrendezésre a zágrábi Wellness Expo, amely Magyarország Zágrábi Nagykövetségének védnöksége alatt és a Magyar Turizmus Zrt. szakmai együttműködésében megvalósuló ’víz, ami összeköt’ program (www.vizamiosszekot.com) záróeseménye is egyben. A kétnapos rendezvény keretében a magyarországi egészségturisztikai kínálat mellett a kulturális, valamint a bor-gasztronómiai turisztikai kínálatunkat is megismerheti a horvát nagyközönség. A rendezvényen – a szervezők által összeállított programon, a felkért borászatokon, valamint a wellness szolgáltatókon túl – az MT Zrt. turisztikai információkkal és kiadványokkal várja az érdeklődőket.
A KSH legfrissebb statisztikai adatai szerint, a horvát vendégek 38.800 vendégéjszakát töltöttek el a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken a 2012. január-júliusi időszakban, ami közel 20%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.