Gyógyfürdőkbe csalogatjuk a horvátokat

Háromhetes online forgalomélénkítő kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. a horvát lakosság megszólítására és utazási kedvének növelésére.

A "Magyarország tengernyi termálvize várja!" üzenet jegyében, egészen szeptember 29-ig zajló nagyközönségi akció a kampányhoz csatlakozott közel 20 hazai szolgáltató kedvezményes gyógy és wellness ajánlatain keresztül csábít magyarországi feltöltődésre. Mindemellett a kampány a zágrábi Wellness Expo beharangozója is, mely az MT Zrt. és a zágrábi Nagykövetség együttműködésben megvalósuló "víz, ami összeköt" kampány záróeseménye lesz.

A kampányhoz csatlakozott szolgáltatók szeptembertől december végéig érvényes, kedvezményes gyógy és wellness ajánlatait egy külön microsite-on találhatják meg az érdeklődők: http://posjetimadjarsku.gotohungary.com/

A háromhetes forgalomélénkítő akció során az MT Zrt. Horvátország legjelentősebb és leglátogatottabb online portáljain keresztül invitál magyarországi utazásra, de offline és közösségi médiában való megjelenéseket is a kampány szolgálatába állít. A horvát utazókat egy Facebook-on meghirdetett nyereményjáték is csábítja, amelynek fődíjaként 3 héten át hetente egy 2 fő részére szóló 2 éjszakás budapesti wellness hétvégét sorsolnak ki.

A kampány végén, szeptember 28-29-én kerül megrendezésre a zágrábi Wellness Expo, amely Magyarország Zágrábi Nagykövetségének védnöksége alatt és a Magyar Turizmus Zrt. szakmai együttműködésében megvalósuló ’víz, ami összeköt’ program (www.vizamiosszekot.com) záróeseménye is egyben. A kétnapos rendezvény keretében a magyarországi egészségturisztikai kínálat mellett a kulturális, valamint a bor-gasztronómiai turisztikai kínálatunkat is megismerheti a horvát nagyközönség. A rendezvényen – a szervezők által összeállított programon, a felkért borászatokon, valamint a wellness szolgáltatókon túl – az MT Zrt. turisztikai információkkal és kiadványokkal várja az érdeklődőket.

A KSH legfrissebb statisztikai adatai szerint, a horvát vendégek 38.800 vendégéjszakát töltöttek el a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken a 2012. január-júliusi időszakban, ami közel 20%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.