A fogyasztó számára az ár a minőség jelzése, amely egyébként egy szolgáltatás esetében mindig csak utólag derül ki. Pontosan azért kell a minőséget meghatározó tényezőket minél kimerítőbben körülírni, mert ezek azok, amelyek a fogyasztó számára értelmezhetővé teszik az árat. Fontos tudatni például, van-e saját parkoló, milyen a tömegközlekedés, az infrastruktúra, és egyáltalán nem kell attól félni, hogy triviális dolgokat is értékként sorolunk fel. Képzeljünk el egy mérleget, amelynek egyik serpenyőjében van az ár. Nekünk egészen addig kell a másik oldalra rakodni az értékeket, a szolgáltatásokat, amíg át nem billen a mérleg nyelve. Vagyis le kell bontanunk a saját szolgáltatásunkat minőségi részletekre. Ezeken később mindig tudunk javítani: meghosszabbíthatjuk a nyitvatartási időt, bővíthetjük a zenés szolgáltatást, vagy játszóteret alakítunk ki. Ezekkel a fejlesztésekkel sokkal többet el tudunk érni, mintha a válság miatt egyre fokozódó árérzékenységre építve elkezdenénk ároldalon a költségeket lefaragni. (...)
(A Kandikó Józseffel, a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának rektorával, a Magyar Marketing Szövetség alapító elnökével készült interjúnkat teljes terjedelmében olvashatja a Vendég&Hotel rövidesen megjelenő, július-augusztusi számában)