Megváltozott a név: Budapest Winter Invasion helyett Budapest Winter Invitation (BWI), új a szlogen: Take your time: have an extra day on us, meghosszabbodott az időszak: 2008. november 1. - 2009. március 31. és új termék is megjelent: 2=3 éjszakára is kapható kedvezmény. Az MT Zrt. által készített honlap (www.budapestwinter.com) újdonsága, hogy a honlapon közvetlenül foglalni is lehet. Az akcióban részt vevő turisták a mostani kampány idején is megkapják a sikeres BWI kedvezménykártyát, amely további kedvezményekre jogosít a partner szolgáltatóknál.
A kampány anyagi alapját 83 budapesti turisztikai szolgáltató (62 szálloda, a Magyar Szállodaszövetség, a Budapesti Fesztiválközpont Kht., a Budapest Airport és a Malév) által biztosított 35 millió forint és az MT Zrt. 100 milliós hozzájárulása teremtette meg. A kampányhoz a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. információs támogatást ad. Tavaly 50 ezer plusz vendégéjszakát hozott az elő- és utószezoni akció a fővárosnak, idén tovább 10 ezer vendégéjszakát várnak. A kiemelt célországokba (elsősorban Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Oroszország) mindenhová szezonális tarifákkal repül a Malév. A Budapest Airport kedvezményes, ösztönző árakat vezet be az új és régi partner repülőtársaságai számára. A Magyar Turizmus Zrt. vállalta a BWI kampány koordinálását, népszerűsítését (külföldi vásárok, hirdetések újságíró meghívások, a kampány honlapjának kialakítása és üzemeltetése). Dr. Niklai Ákos, az MT Zrt. elnöke bejelentette azt is, hogy a vidéki szállodák téli forgalmának fellendítésére 130 milliós büdzsével hasonló kampányt készítenek elő.