"A BSI Sportmarketing "Közel 1 milliárdot hozott a futóturizmus a magyar gazdaságnak" című közleményében helytelenül állítottuk, hogy "a Magyar Turizmus Zrt. ebben az évben semmilyen módon nem került kapcsolatba az ország egyik legértékesebb, célturistát vonzó, illetve a gazdaságnak kiemelkedő bevételt hozó sporteseményével".
Ezzel szemben a valóság a következő: A Magyar Turizmus Zrt. számos kommunikációs eszközét felhasználta az idei évben is a Spar Budapest Nemzetközi Maraton és a Nike Budapest Nemzetközi Félmaraton rendezvények népszerűsítésére, valamint a BSI egyéb rendezvényeinek promótálására is mind belföldön, mind külföldön. Ezek között:
- Megjelenés a Magyar Turizmus Zrt. 2009. évi, angol és német nyelvű kiemelt eseménynaptárában.
- Rendszeres megjelenés az "Itthon otthon van" televíziós programajánló műsorban (MTV Napkelte).
- PR cikk megjelentetése az országos terjesztésű lapokba befűzött (Magyar Nemzet, Világgazdaság, Népszava, Vasárnapi Hírek, Hölgyvilág, Fanny és RTV részletes), 200.000 példányban megjelenő "Itthon otthon van" turisztikai melléklet augusztus 28-án megjelent számában.
- Megjelenés a Magyar Turizmus Zrt. www.itthon.hu honlapján (programajánló és eseménynaptárak is!).
- Az MT Zrt. külképviseleteinek szervezésében is számos marketingakció valósult meg a BSI rendezvényeinek népszerűsítésére."