1. A világ legjobb munkahelye
Ügynökség: CumminsNitro Brisbane, Ausztrália
Ügyfél: Queensland állam turisztikai hivatala
Díjak: Cyber, Direct, PR Grand Prix, 1 Media Gold, 2 Direct Gold, 2 PR Gold (8)
{video|id=507|width=560|height=340}
2. A trillió dolláros kampány
Ügynökség: TBWA/Hunt/Lascaris Johannesburg, Dél-Afrika
Ügyfél: The Zimbabwean Newspaper
Díjak: Outdoor Grand Prix Campaign, 2 Media Gold, 1 Titanium&Integrated Gold, 1 Outdoor Gold, 1 Direct Silver, 2 Media Bronze (8)
{video|id=508|width=560|height=344}
3. Banner koncertek
Ügynökség: Boondoggle Leuven, Belgium
Ügyfél: Axion, Youth Banking
Díjak: 1 Cyber Gold Campaign, 2 Direct Gold, 1 Media Gold, 1 Cyber Bronze (5)
{video|id=509|width=560|height=344}
4. Tánc
Ügynökség: Saatchi & Saatchi, London, Anglia
Ügyfél: T-Mobile
Díjak: 1 Film Gold, 1 Direct Gold, 2 Media Silver, 1 Cyber Silver, 1 Film Bronze, 1 Media Bronze, 1 Titanium&Integrated Bronze (8)
{video|id=510|width=560|height=340}
5. A falu, ahol soha nem történik semmi
Ügynökség: Shackleton Madrid, Spanyolország
Ügyfél: Conect – Fizetős tematikus tévécsatornák speciális tanácsa
Díjak: 2 Direct Gold, 2 Direct Silver, 2 Promo Silver, 1 Promo Bronz (7)
{video|id=511|width=560|height=344}
8. Ted 696 Project
Ügynökség: BMF Sydney, Ausztrália
Ügyfél: Lion Nathan, Tooheys beer 696ml
Díjak: 1 Direct Gold, 1 Promo Gold, 1 Promo Silver, 1 Direct Silver, 1 Direct Bronze, 1 Media Bronze (6)
{video|id=512|width=560|height=340}
9. Lego kódok
Ügynökség: Lukas Lindemann Rosinski Hamburg, Németország
Ügyfél: Mytoys.de, Lego dobozok
Díjak: 1 Outdoor Silver, 1 Media Brone, 3 Direct Bronze, 1 Promo Bronze (6)
{video|id=513|width=560|height=344}
10. Let it ring
Ügynökség: Happiness Brussels
Ügyfél: OVK/A közúti balesetek gyermekáldozatainak szülei
Díjak: 2 Direct Gold, 1 Promo Gold, 1 Cyber Silver, 1 Media Silver (5)
{video|id=514|width=560|height=344}
Honlap, kiadvány, előadássorozat a tudatos turistáért
A Tudatos Vásárlók Egyesülete, a Veszprémi Pannon Egyetem és a Magos Fa Környezeti Nevelési és Ökoturisztikai Alapítvány és társpályázóként a FATOSZ, valamint az IKUVÉH konzorcium megnyerte a támogatást az Önkormányzati Minisztérium részéről kiírt, „a turisták, mint tudatos fogyasztók és a vállalkozások fogyasztóvédelmi ismeretei fejlesztésének támogatására” című pályázatán.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.