Olyan internetes technológiák szakmai felhasználási lehetőségeit próbálják feltérképezni, mint a twitter, a lifestream, a flickr, a blogok, a Google térképek és hasonlók. A 48 óra Dániában elnevezésű akció során a Midtjysk Turisme és Seismonaut tanácsadó cég három kétszemélyes, májusi hétvégi utat ajánlott fel egy pályázat nyerteseinek, akik a legjobb bemutatkozó filmet töltik fel a Youtube-ra arról, miért érdemes őket választani az utazásra. A film témája a pályázók viszonya az internethez, pontosabban, hogy azok segítségével hogyan örökítik meg „kalandjaikat”. Ez még csak a kezdet, mert a győztesektől elvárják, hogy az Aarhusban töltött hétvége előtt, közben és utána aktívan alkalmazzák az internet adta lehetőségeket – használják a Google-t tervezéshez és kereséshez, blogoljanak, twittereljenek, tegyenek fel képeket és filmeket a világhálóra, és mindenről számoljanak be a pályázat kiírójának. (A kiírók az ésszerűség határain belül minden, a győztesek által az interneten előre kiválasztott programot biztosítanak.) Az utazás után a résztvevők elmondják, hol hiányolták a wifi-hozzáférést, hol lett volna szükségük a Google többtérképes információjára (és milyenre), milyen különlegességekkel tudta volna szerintük a digitális média fokozni az utazás élményét.
A pályázat nemcsak a szakmai információk gyűjtésének célját szolgálta, de olyan – tagadhatatlanul sajátos – reklámhatásokat is generált, amit a hagyományos reklámeszközökkel nem lehet elérni. A győztesek jutalma pedig nemcsak maga az izgalmas hétvége volt, hanem a lehetőség, hogy észrevételeikkel befolyással legyenek a digitális turizmus jövőjére. (A 48hoursindenmark.com honlapon a győztesek pályázati filmjei is megtekinthetőek.)