Barbinek Paula színésznő bújt a Szallas.hu lelkes ügyfélszolgálati csapatát egy személyben megtestesítő Piros bőrébe a TikTokon. A vicces, személyes hangvételű videókban Piros a legkülönbözőbb helyzeteket mutatja be, melyek a Szallas.hu ügyfélszolgálatán akár nap mint nap meg is történhetnének. „A forgatókönyvet sokszor az élet írja, de persze a videókban bemutatott karakterek és történetek kitalációk, a valósággal való esetleges egyezés pusztán a véletlen műve" – fűzte hozzá Kincses Erika, a Szallas.hu közösségi média menedzsere. A Piroshoz befutó hívások által a vendégek sokszínűségéről is képet kapunk, de a videók fő üzenete inkább az, hogy a Szallas.hu ügyfélszolgálata mindig készséggel áll rendelkezésre, az esetleges váratlan, olykor meghökkentő megkeresésekre is segítségnyújtással válaszolnak – csak úgy, mint Piros.
„A Szallas.hu felkérése váratlanul ért, meg is illetődtem – emlékszik vissza Barbinek Paula. – De örömmel elvállaltam, hiszen nagyon szimpatikus volt az ötlet, láttam benne a kalandot és a kihívást is, és éreztem, hogy szerelemprojekt lesz." A színésznő azt is elmesélte, hogy van egy fókuszcsoportja, akiken teszteli a karaktereket és a sztorikat. Az ő visszajelzéseik alapján a videók esszenciája Piros természetessége és a többi karakter karikatúrája közötti egyensúlyban rejlik.
Piros néhány hónap téli pihenő után idén márciusban visszatért a Szallas.hu TikTok-csatornájára. Újra elindult a sorozata, amiben néhány új szereplő mellett felbukkannak a sokak által már ismert és kedvelt karakterek, és új helyzetekben is láthatjuk valamennyiőjüket. Az új évad első epizódját eddig több mint 100 ezren nézték meg organikusan.
A Szallas.hu már számos szerethető karaktert teremtett, mint a reklámaiból megismert Darabos úrék (2018, 2019) vagy a Csiperke család (2021). A Pirost övező népszerűségből kiindulva idén úgy döntöttek, hogy Pirost kiemelik a TikTok világából, és a Szallas.hu arca lesz a szállásközvetítő plaformon. „Az ötlet előzménye, hogy Novák Mariann, az ügyfélszolgálatunk arca 10 éves munkaviszonyt követően távozott a cégtől – magyarázta Kincses Erika. – Ekkor jött a gondolat, hogy Piros a különböző felületeinken is visszaköszönjön, ha már a TikTokon egyébként is az ügyfélszolgálatunk arcaként vezettük be a karakterét."
A Szallas.hu ügyfélszolgálata 35-55 fővel dolgozik. A nyári csúcsidőszakban általában diákokkal bővül a csapat, akik jellemzően turisztikai területen tanulnak. A lehetetlent nem ismerő, segítőkész csapat az újév első napján kívül az év minden napján, 9.00-18.00 óra között áll rendelkezésre. „Ünnepnapokon is elérhetőek vagyunk vendégeink számára, hogy biztosítsuk zavartalan leutazásukat és a segítségükre lehessünk, ha bármilyen problémájuk adódna"– mondta Mezey Enikő, a Szallas.hu ügyfélszolgálatának operációs vezetője. Évente kb. 300 ezer megkeresés fut be hozzájuk, melyek kétharmada telefonhívást jelent.