A halételekhez a kijelölt hozzávalókat már hetekkel ezelőtt meghatározták a szervezők: a homárt és a rombuszhalat kizárólagosan a francia METRO Cash & Carry szolgáltatja a verseny idején. A METRO által felállított, és a nagykereskedés prémium minőségű alapanyagaival feltöltött zöldség- és gyümölcspiacot színpadra lépésük előestéjén látogatják meg a versenyzők: a friss szezonális alapanyagokból kell kiválasztaniuk, mit használnak fel a másnapi verseny folyamán.
A magyar METRO Nagykereskedés 2008 óta a Magyar Bocuse d’Or Akadémia partnere. Széll Tamást és csapatát is a kezdetektől fogva támogatta hozzávalókkal (pl. lepényhal, borjú), képzésekkel (a METRO Vevőakadémia adott otthont többek között Széll Tamás trenírozásának Geir Skeie korábbi Bocuse d’Or győztessel) és helyet biztosított a verseny egyes szakaszainak (a Bocuse d’Or elődöntőjének is a Vevőakadémia adott otthont 2011-ben).
A Bocuse d’Or 2013 most zajló döntője előtt a német kereskedelmi cég a tavalyi európai és ázsiai döntők támogatója volt Brüsszelben és Sanghajban.
A nagykereskedés 2013. január 26. és 30. között, 1500 négyzetméteren a SIRHA gasztronómiai szakkiállítás keretén belül mutatja be leginnovatívabb, egyedi élelmiszeripari megoldásait, tökéletesen alkalmazkodva a látogatók különböző igényeihez. A SIRHA kiállítás alatt zajlik a Bocuse d’Or döntője.