Az MT Zrt. 2013 szeptemberében induló 1 millió euró média-költségvetésű, 2014. április 6-ig tartó akciójához az érdeklődő partnerek csatlakozási szándékukat 2013. augusztus 1-ig jelezhetik. A 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is ingyenes fürdőlátogatást (Gellért, Lukács és Rudas) biztosítanak a vendégeknek, az addicionális szolgáltatás tavaly is igen nagy népszerűségnek örvendett. Idén is stratégiai partnerként csatlakozik a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál is. Utóbbi zárónapjához igazították a kampány időtartamát is. A BWI kampány tervezett legfőbb célpiacai: Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország és Norvégia), Franciaország, Olaszország, Németország, Ausztria, illetve Spanyolország, Szlovákia, Szerbia és Románia. Az előző évi Budapest Winter Invitation keretében minden eddiginél több, 93 455 vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2012. november 1. és 2013. április 7. között Budapesten.
Forrás: Turizmus Online