Innovációs díjat kapott a DZT

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) az ITB Berlin turisztikai vásár alatt az Innovation Award 2013 innovációs díjban részesült. A kitüntetést 2008 óta az A&O HOTELS und HOSTELS nemzetközi csoport adja át olyan turisztikai vállalkozásoknak, amelyek különösen innovatív termékekkel vagy technikai fejlesztésekkel tűnnek ki. 

A DZT az „Ifjúsági utazások Németországba” téma körüli aktivitásáért kapta az elismerést. A 2013-as tematikus év, a „Németország, az ifjúsági úticél – HotSpots, Brandnew, Lifestyle” marketingtevékenységének középpontjában egy közösségi médiakampány áll, amellyel a DZT pontosan meg tudja szólítani a fiatal célcsoportot. „Nagyon büszkék vagyunk partnerünk, az A&O HOTELS und HOSTELS kitüntetésére, hiszen elismeri sikerünket azon az úton, hogy beágyazzuk az innovatív kommunikációt a marketingtevékenységünkbe” – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke.

Az A&O HOTELS und HOSTELS csoporthoz világszerte 23 ház tartozik, és 2011. januártól partnere a DZT-nek. A DZT a tagintézmények közül az első, aki megkapta a kitüntetést. Oliver Winter, az A&O ügyvezetője így magyarázta a zsűri döntését: „Különösen nagy öröm számunkra, hogy a DZT 2013-ra a „Németország, az ifjúsági úticél” tematikus év mellett döntött. A DZT és munkatársai bebizonyították, hogy az esetleges ellenállások és nehézségek ellenére is elhivatottan követik a jövőorientált célkitűzéseket. Ezáltal a DZT nemcsak megbízható partner, hanem megérdemelten díjazottja az Innovation Awards 2013-nak.”

A DZT közösségi médiakampánya

A DZT különösen a 2013-as tematikus évhez kidolgozott „Youth HotSpots in Germany – Share the moment.” közösségi médiakampányával szerzett jó pontokat az Innovation Award döntésénél. Ezzel az átfogó kampánnyal a DZT célcsoport-specifikusan szólítja meg a fiatal utazókat, és szeretné hosszú távon az úticél Németországhoz köti őket. A kampány magja a www.germany.travel/youth microsite, amely lehetőséget ad a fiatal utazóknak, hogy már az utazás kezdete előtt is informálódjanak az úticél Németországról. A kampánynál az A&O HOTELS und HOSTELS mellett a DZT partnere a Deutsche Jugendherbergswerk ifjusági szállásszövetség és a Deutsche Bahn is.

Minden partner megjelenik a microsite-on a www.germany.travel/youth alatt és a mobilalkalmazásban is, ezen felül pedig szerves részei az egész évben megrendezett sajtóutaknak és bloggertúráknak. A kampány második legfontosabb eleme a „Youth HotSpot” alkalmazás, amely út közben megmutatja a felhasználóknak az ingyenes wifi-hálózatokat egész Németországban. Az alkalmazás elérhető az Apple Store-ban, illetve a Google Play Store-ban.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.