Horváth Imre elmondta, hogy a METRO legfőbb célkitűzése, hogy segítse a magyar gasztronómia fejlődését és a vendéglátók boldogulását. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint, hogy a METRO áruházak élelmiszeripari termékeinek 80 százaléka magyar termelőktől származik, ez a szám pedig tovább fog növekedni a közeljövőben.
2014 több szempontból is fontos a magyarországi METRO hálozat számára, hiszen 20 éve nyílt meg hazánk első METRO áruháza, ennek apropójából egy vadonatúj reklámarculattal kívánják megszólítani vásárlóikat. Az új marketingkampány egyértelműen az ügyfelekre fókuszál, a vásárlók jelentenek számára motivációs erőt. A sajtótájékoztatón több kamányfilm is bemutatásra került, amelyeken kis- és középvállakozók mutathatják be szolgáltató egységüket és személyüket egyaránt. A szlogen egyszerű, de nagyszerű: Ön és a METRO vagy, ha úgy tetszik Te és a METRO.
Élelmiszeripari offenzíva
A szót Romain Vincent, a METRO beszerzési igazgatója vette át és elmondta, hogy 2014-ben igazi élelmiszeri termékoffenzíva várhat a METRO áruházak polcain. A szakember kiemelte a hal- és hústermékek közül az exkluzív 28 napos érlelésű szárított marhahúst és az Írországból származó bárányhúst. Ezen kívül a halválaszték is tovább bővül: óriás homár, ördöghal és új harcsafélék szélesítik a kínálatot. A METRO sajátmárkás termékei a nagy keresletnek köszönhetően szintén tovább bővülnek.
Az élelmiszeriparipari termékek mellett külön figyelmet érdemelnek az új konyhai professzionális termékek, a hoteleknek illetve hosteleknek szánt termékek, valamint a kávétermékek és kiegészítőik, tovább a kiemelt innovációs kategóriaként kezelt olaszországi vonal termékei is.
Forrás: Vendég & Hotel