A hirdetések televíziós csatornákon és az interneten egyaránt futnak majd a szállodalánc legfőbb célpiacain: Franciaországban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Brazíliában, valamint Ausztráliában és Afrikában.
A számos foglalási oldal közül az accorhotels.com különbözőségét és egyedi pozícióját igyekszik hangsúlyozni. A portálon keresztül 4400 az Accor csoportba tartozó szálloda érhető el, a felületen a felhasználók garantáltan a legjobb árakat kaphatják, a valóban rendelkezésre álló szobákat láthatják és nem érheti őket semmilyen előre nem várt meglepetés a szállodákban. Mindezt tükrözi az új kampány szlogenje is: “Know what you’re really booking when you book.”
Új szolgáltatások: személyre szabható tartózkodás
Az accorhotels.com új fejlesztésének köszönhetően a vendégek már a foglaláskor saját igényeik szerint személyre szabhatják foglalásukat. Kérhetnek korai bejelentkezést, késői távozást, hűtött pezsgő bekészítést, expressz reggelit, stb.
A weboldalon a felhasználók 80 mini-site-ot is találhatnak, amelyeken a főbb úti célokról olvashatnak tudnivalókat, tanácsokat a kulturális, turisztikai látnivalókról, kiállításokról, koncertekről.
A TripAdvisorral kötött szerződésnek köszönhetően a vendégek kritikákat, véleményeket is olvashatnak az egyes szállodákról.
{youtube|id=aFiBv-zAX1E}