A Magyar Televízió Főtér című műsora által meghirdetett verseny nyertese 2009-ben a nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt promóciós együttműködését élvezheti.
A Magyar Turizmus Zrt. minden évben különdíjat ajánl fel az „Az Év települése” verseny nyertesének. A különdíj a Zrt. kiemelt promóciós együttműködése a nyertes településsel, egy éven keresztül. A Magyar Televízió Főtér című műsorának nézői 2008-ban Kaposvár városának ítélték „Az Év Települése” címet.
A promóciós együttműködés nem pénzbeli támogatást jelent, hanem az MT Zrt. meglévő kommunikációs csatornáinak a felhasználását a nyertes város turisztikai kínálatának, programjainak, eseményeinek népszerűsítésére. Ennek keretében a Magyar Televízióban naponta jelentkező „Itthon otthon van” című turisztikai programajánlóban a Zrt. folyamatosan hírt ad a Kaposváron zajló eseményekről, programokról. A havonta megjelenő „Itthon otthon van” című turisztikai mellékletben (amely többek között országos terjesztésű lapok mellékleteként és a Tourinform irodákban kerül terjesztésre) szintén folyamatos megjelenést biztosít Kaposvárnak. A promóciós támogatás része továbbá az MT Zrt. honlapjain való megjelenési lehetőség, Kaposvár kiadványainak rendszeres eljuttatása az országos Tourinform hálózat irodáinak, valamint megjelenési lehetőség biztosítása az MT Zrt. részvételével zajló belföldi Utazás Kiállításon, illetve külföldi turisztikai vásárokon.
Kaposvár polgármestere pozitívan értékelte az elismeréssel járó figyelmet és bízik benne, hogy „Az Év Települése” cím a város 2009. évi turisztikai forgalmában is megmutatkozik majd.