A magas minőségű rendszer, mely a Verismo névre hallgat, a német Krüger-csoporttal közösen lett kifejlesztve. A készülék a Starbucks név alatt forgalmazott kávékapszulákkal fog működni. A gép az első időben a hálózat kiválasztott éttermeiben, és a specializált viszonteladóknál kerül értékesítésre az Egyesült Államok és Kanada egész területén, valamint „bizonyos” nemzetközi piacokon.
Semmi pontosítást nem találtunk a kapszulák forgalmazásának a stratégiáját illetően, ahogyan az áráról sem. „Európában Franciaország, Anglia és talán Németország lehet majd a tesztpiac” - pontosítja Olivier de Mendez, a franciaországi marketing igazgató. „De jelenleg a szerződés csak az Egyesült Államokra és Kanadára szól.”
Ez a lendület egy új szakaszt rajzol fel a Howard Schulz, Starbucks vezér által meghatározott bővülési szándékban. A cég első embere nem rejtette véka alá azt a szándékot, hogy minél közelebb kívánnak kerülni a vásárlók elvárásaihoz. Legyenek azok akár a városban, kereskedelemi központokban, pályaudvarokon, reptereken, éttermekben, vagy szállodákban. A Starbucks alapítójának elképzelése szerint a márka megjelenik vásárlóik otthonában is, a csúcsminőségű kapszulás kávé segítségével. „Ez egy nagyon gyorsan növekvő piac. A kávé szektorban ez a szegmens bővül a leggyorsabban” - mutat rá Howard Schulz.
„A Csoport termékválasztékában ez egy nagyon fontos újdonság, ami lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy saját otthonukban élvezzék a Starbucks minden tudásának gyümölcsét” - mondta Olivier de Mendez. A készülék eszpresszót, tejes kávét és cappuccinót is tud készíteni. A Verismo lehetőséget nyújt, hogy a márka több millió fogyasztóhoz jusson el - adta hírül a Franchiseportál.