A szervezőket is meglepő sikerrel zajlott le a Budapest-Berlin kampányzáró rendezvényként meghirdetett Karácsonyi Gálavacsora a pekingi Kempinski szállodában. A két ország képviselői mindent megtettek annak érdekében, hogy a közel 300 szakmai vendég részére igazi karácsonyi hangulatot varázsoljanak. Az est egy német gyermekkórus előadásával indult, majd a Berlini Turisztikai Hivatal elnöke köszöntötte az egybegyűlteket. Ezt követte a Magyar Turizmus Zrt. pekingi képviselőjének, Vértes Róbertnek a prezentációja, amelyben összefoglalta az idei évben lebonyolított kampány fő elemeit. A magyar és német ételkülönlegességeket felvonultató vacsorán a mindkét országban népszerű forralt bor is a választék részét képezte. Természetesen nem maradhattak el az ajándékok sem, amelyeket két magyar „angyal” nyújtott át a vendégek legnagyobb örömére. Az esemény alatt jazz együttes gondoskodott a színvonalas szórakozásról, záróakkordként pedig értékes ajándékok kerültek kisorsolásra.
A 2011. évi Budapest-Berlin kampány keretében a két ország képviselői Kína kilenc városába szerveztek előadást mindegy 600 utazási iroda részére. Az akciósorozat része volt egy tanulmányút és egy új tematikus kiadvány készítése is. A napokban kerül sor arra a megbeszélésre, amelynek során a felek megállapodnak a jövő évi együttműködés részleteiről. Jelentős eredménynek könyvelhető el, hogy 2011-ben nagymértékben nőtt mindkét érintett desztinációban a kínai turisták száma (Magyarország esetében közel 50%-os a növekedés(!)). Az eddigi eredmények nagyon jó alapját képezik a jövőbeni közös akcióknak is. A kampány harmadik „szereplője” a Hainan Légitársaság volt, amely mindkét városba közvetlen járatot üzemeltet, megteremtve a rugalmas útvonaltervezés lehetőségét az utazási irodák számára.