Két évtizednyi töretlen siker

Az idén 20. születésnapját ünneplő Matusz-Vad Zrt. a 2013-as évben is hatalmas fejlődésen és bővülésen ment keresztül. A 20 éves szakmai tapasztalat és kitartó munka mellett a vendéglátásban és szállodaiparban már finoman érzékelhető gazdasági növekedés, mindemellett talán a rezsicsökkentés is szerepet játszott a vállalat közel 8 milliárd forintos árbevételének alakulásában, mely rekord eredménynek számít a cég életében. 2014. március 10-12 közt a SIRHA nemzetközi szakkiállítói közt büszkén mutatja be legújabb termékeit a két évtizedes múltra visszatekintő vállalat.

A Matusz-Vad Zrt. vezetősége a 2012-es évhez képest 12%-os növekedésről számolt be a magyar piacon, mely közel 8 milliárd forintos árbevételt jelent cégcsoport szinten. Ez nemcsak az évtizedek alatt jól kiépített stratégiának, kitartó munkának, folyamatos innovációnak, a változó piaci igényekhez való gyors alkalmazkodásnak, és az egyre bővülő árupalettának köszönhető, hanem külső tényezőknek is, mint például a válság utáni magyar fogyasztás érezhető talpra állásának is.

Az osztrák, szlovák és román piacon való terjeszkedés is rendre pozitívnak bizonyult, összességében több mint 1,2 milliárd Forint forgalmat generált külföldön a cégcsoport, ebből legjelentősebb az osztrák piac, amihez hamarosan felzárkózhat a szlovák piac is. Ausztriában 22%-os növekedést sikerült elérni, Szlovákia pedig folyamatosan 200 és 300 % közötti növekedést produkál. Romániába egy franchise partneren keresztül van jelen a Matusz-Vad, ami szintén 28%-os növekedést tudott felmutatni.

Az előző év sikerei közé sorolható az is, hogy a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében honos Szabolcs Hús, mint franchise partner lépett be a cég életébe, azért hogy a regionálisan jól működő vállalat kedvezőbb logisztikai költségekkel tovább tudja növelni a cégcsoport hatékonyságát és szolgáltatási színvonalát. Ezt a döntést a számok is igazolták, hiszen közel duplájára sikerült növelni Észak-Alföld régióban a Matusz-Vad forgalmát.

A nemzetközi piacon is helyt álló vállalat 2014. március 10-12 közt a SIRHA BUDAPEST nemzetközi élelmiszer-ipari szakkiállításon is büszkén mutatja be minőségi – elsősorban magyar gyártók – termékeit, melyek közt már nem csak a vadhús, hanem a különféle különleges hal és húsfélék is szerepelnek, illetve a portfólióra nemrég felkerült szárazáruk és tejtermékek is.

A SIRHA-n bemutatja a Matusz-Vad az idei év nagy újdonságát, a TOP gasztronómiának szánt friss hús kínálatát, melyben megtalálható az argentin, texasi, új-zélandi és egyéb más, a steakekről híres régiók friss húsai. További újdonság a Mester Reggeli brand bemutatása, aminek a szállodai reggeliztetés megreformálása a célja. „Szeretnénk bevinni a szállodai reggeliztetésbe a nem túl egészséges ipari felvágottak helyett a magyar hidegkonyha remekeit, az egészben sült és töltött húsokat és salátákat, az igazi házi pörcöt és a paprikás kövesztett szalonnát, illetve minden olyan magyaros élelmiszert, mely „fémjelezheti” országunkat és a méltán híres magyar konyhát az igényes magyar és külföldi vendégek számára.” – emelte ki Matusz Balázs, elnök-vezérigazgató.

A SIRHA kiállításon hamarosan sok sajtófotó fog készülni, amelyek később az alábbi linken kerülnek fel a cég honlapjára.

http://www.matusz-vad.hu/hu/informaciok/sajtokozpont/sajtofotok.html

Forrás: Élelmiszer Online


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.