A Matusz-Vad Zrt. vezetősége a 2012-es évhez képest 12%-os növekedésről számolt be a magyar piacon, mely közel 8 milliárd forintos árbevételt jelent cégcsoport szinten. Ez nemcsak az évtizedek alatt jól kiépített stratégiának, kitartó munkának, folyamatos innovációnak, a változó piaci igényekhez való gyors alkalmazkodásnak, és az egyre bővülő árupalettának köszönhető, hanem külső tényezőknek is, mint például a válság utáni magyar fogyasztás érezhető talpra állásának is.
Az osztrák, szlovák és román piacon való terjeszkedés is rendre pozitívnak bizonyult, összességében több mint 1,2 milliárd Forint forgalmat generált külföldön a cégcsoport, ebből legjelentősebb az osztrák piac, amihez hamarosan felzárkózhat a szlovák piac is. Ausztriában 22%-os növekedést sikerült elérni, Szlovákia pedig folyamatosan 200 és 300 % közötti növekedést produkál. Romániába egy franchise partneren keresztül van jelen a Matusz-Vad, ami szintén 28%-os növekedést tudott felmutatni.
Az előző év sikerei közé sorolható az is, hogy a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében honos Szabolcs Hús, mint franchise partner lépett be a cég életébe, azért hogy a regionálisan jól működő vállalat kedvezőbb logisztikai költségekkel tovább tudja növelni a cégcsoport hatékonyságát és szolgáltatási színvonalát. Ezt a döntést a számok is igazolták, hiszen közel duplájára sikerült növelni Észak-Alföld régióban a Matusz-Vad forgalmát.
A nemzetközi piacon is helyt álló vállalat 2014. március 10-12 közt a SIRHA BUDAPEST nemzetközi élelmiszer-ipari szakkiállításon is büszkén mutatja be minőségi – elsősorban magyar gyártók – termékeit, melyek közt már nem csak a vadhús, hanem a különféle különleges hal és húsfélék is szerepelnek, illetve a portfólióra nemrég felkerült szárazáruk és tejtermékek is.
A SIRHA-n bemutatja a Matusz-Vad az idei év nagy újdonságát, a TOP gasztronómiának szánt friss hús kínálatát, melyben megtalálható az argentin, texasi, új-zélandi és egyéb más, a steakekről híres régiók friss húsai. További újdonság a Mester Reggeli brand bemutatása, aminek a szállodai reggeliztetés megreformálása a célja. „Szeretnénk bevinni a szállodai reggeliztetésbe a nem túl egészséges ipari felvágottak helyett a magyar hidegkonyha remekeit, az egészben sült és töltött húsokat és salátákat, az igazi házi pörcöt és a paprikás kövesztett szalonnát, illetve minden olyan magyaros élelmiszert, mely „fémjelezheti” országunkat és a méltán híres magyar konyhát az igényes magyar és külföldi vendégek számára.” – emelte ki Matusz Balázs, elnök-vezérigazgató.
A SIRHA kiállításon hamarosan sok sajtófotó fog készülni, amelyek később az alábbi linken kerülnek fel a cég honlapjára.
http://www.matusz-vad.hu/hu/informaciok/sajtokozpont/sajtofotok.html
Forrás: Élelmiszer Online