A Sziget szpotja húsz rénszarvasnyi szánhosszal volt jobb idén mindenkinél mind a Kreatív, mind pedig a Szívlapát olvasói szerint. Az év legjobb reklámja szavazás a Kreatív Online-on és a Szívlapát játszóblogon ment december 17-től, az előbbin 10721, az utóbbin 1753 szavazat érkezett. A rövidlistát a szerkesztőség állította össze. A két listán lehet érezni, hogy mi az inkább a szakmának tetszik, és mi az, ami a közönségnek jön be jobban. A Sziget-reklám meg mndenkinek tetszik. Gratulálunk a győzteseknek!
Reklámszpotok
A Kreatív szavazói szerint:
1. Sziget „Elmentek otthonról?” / ügynökség: Proud / 8,2 átlagpont
2. Borsodi Zenei Fesztiválok „Bírjátok?” / ügynökség: Artportré / 7,1 átlagpont
3. Zwack-Unicum „Betonon úszni” / ügynökség: Stábfilm / 7 átlagpont
A Szívlapát olvasói szerint:
1. Sziget „Elmentek otthonról?” / ügynökség: Proud / 646 szavazat 47%
2. Zwack-Unicum „Betonon úszni” / ügynökség: Stábfilm 195 szavazat 14 %
3. Magyar Telekom „Gyula” / ügynökség: Akció-Nxs 127 szavazat 9 %
Printek
A Kreatív szavazói szerint:
1. Sport szelet „Agybeindítónak” / ügynökség: Ogilvy
2. Fusion Restaurant „Last Supper” / ügynökség: Artificial Group
3. Coca Cola / ügynökség: Leo Burnett
A Szívlapát olvasói szerint:
1. McDonald’s „Hozzáértőknek” / ügynökség: DDB
2. Sport szelet „Agybeindítónak” / ügynökség: Ogilvy
3. Zwack-Unicum „Beszélő Nextek” / ügynökség: Kastner & Partners