Ki vezet az Év Szállása versenyben?

Már több mint 16 ezer szavazat érkezett az Év Szállása versenyre, melynek eredményeként a november közepéig leadott voksok alapján közkiválasztásra kerül az Év Szálláshelye, illetve az Év Turisztikai Települése cím. 

Az eddigi történések alapján elmondható, hogy még semmi nem dőlt el, hiszen akár 2 hét alatt is komoly változások figyelhetők meg a dobogós helyeken. Cikkünkben a szállásadóknak is segítséget nyújtunk abban, hogyan mozgósíthatják egyszerűen saját szavazótáborukat a minél jobb eredmény érdekében.

Csesznek vette át a vezetést az Év Turisztikai Települése címért folytatott versengésben a legfrissebb adatok szerint, de szorosan követi a korábbi első helyezett Hajdúszoboszló. A szallas.hu/evszallasa oldalon az elmúlt 3,5 hónapban leadott több mint 16 ezer szavazat alapján a Veszprém megyében található település olyan felkapott célpontokat utasított maga mögé Siófok, Szeged, Balatonfüred vagy Gyula.

A jelenleg legtöbb szavazattal rendelkező települések Top10-es listája:

  1. Csesznek
  2. Hajdúszoboszló
  3. Balatonmáriafürdő
  4. Szeged
  5. Balatonfüred
  6. Eger
  7. Siófok
  8. Hévíz
  9. Gyula
  10. Zalakaros

A települések mellett a szálláshelyek is versenyeznek az Év Szállása címért. „Az eddigi eredmények alapján nem feltétlenül a legnépszerűbb településeken lévő szállások kapják a legtöbb voksot, sőt a dobogós helyek is folyamatosan változnak, jelenleg például a Royal Panzió Cserkeszőlő rendelkezik a legtöbb szavazattal” – mondta Szigetvári József, az Év Szállása versenyt meghirdető Szallas.hu ügyvezető igazgatója. Az egyes szálláshely kategóriákon belüli helyezések alább olvashatók. A szállásadók

Hogyan érhetnek el jobb eredményt a szállásadók?

A szállásadók könnyedén mozgósíthatják saját szavazótáborukat, ehhez nem kell mást tenni, mint a Szallas.hu oldalon megkeresni a saját szálláshely oldalát, majd kimásolni a linket és megjeleníteni saját weboldalukon. Érdemes továbbá a szálláshely linkjét saját Facebook oldalon is megosztani a szavazókkal, de hírlevélen keresztül is megkérhetők a vendégek arra, hogy szavazzanak az adott szálláshelyre.

TOP3 – 4-5 csillagos szállodák

  1. Hotel Kapitány Sümeg
  2. Két Korona Konferencia és Wellness Hotel Balatonszárszó
  3. Teleki-Degenfeld Kastélyszálló Szirák

TOP3 – 3 csillagos szállodák

  1. Hunguest Hotel Freya Zalakaros
  2. Erzsébet Park Hotel Parádfürdő
  3. Hotel Panoráma Balatongyörök

TOP3 – szállodák 3 csillag alatt, vagy csillag nélkül

  1. Piramis Hotel Gárdony
  2. Hotel Magaspart Balatonföldvár
  3. Napfény Hotel Balatonlelle

TOP3 – Apartman, vendégház, hostel, diákszálló

  1. Erzsébet Vendégház Csesznek
  2. Braun Vendégház Sárospatak
  3. Brigitte Vendégház Bük

TOP3 – Panzió

  1. Royal Panzió Cserkeszőlő
  2. Pelso Panzió Balatonmáriafürdő
  3. Kati Panzió Törökbálint

Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.