A kampány elsődleges célja a kisvasutak ismertségének és a látogatók számának növelése a hazai keskeny nyomtávú, turisztikai célokat szolgáló erdei vasutakon. A kampány két célcsoportra fókuszál; az általános iskolásokat játékos interaktív on-line vetélkedővel, míg a kisgyermekes családokat játszóházakban zajló ismeretterjesztő programon keresztül igyekszik megnyerni a szervező. A játékban kiváló eredményt elérő, nyertes általános iskolai osztályoknak egy-egy erdei iskolai osztálykirándulás a jutalma, míg a családok motiválására a gyermekek ingyenes kisvasutazását lehetővé tévő szelvények kerülnek átadásra. A természetfotózás szerelmesei a legismertebb közösségi portálon létrehozott felületre tölthetik fel képeiket, videóikat, a legjobbnak ígérkező fotókat értékes jutalommal díjazzák. A kampány első része a tavaszi szünettől a nyári vakáció kezdetéig tart, folytatás ősszel várható.