A budapesti üzletek nagy részében megoldhatatlan feladatnak bizonyul egy húszezres beváltása. A készpénzzel kapcsolatos egyik legzavaróbb problémára a MasterCard és a Bankkártya.hu egy korábbi felmérése mutatott rá. A vizsgált helyszínek 36%-ában nem sikerült a vásárlás a nagy címletű papírpénzzel. Többek közt ezek a tények is amellett szóltak, hogy a MasterCard kezdeményező partnere legyen egy ma még egyedülálló és előremutató vállalkozásnak: egy készpénzmentes kávézó létrehozásának Magyarországon - írja az SG.hu.
A megnyitón Hemberger András, a kártyatársaság igazgatója kiemelte: „Kártyatársaságunk számára az innováció központi kérdés. Termékeink megkönnyítik, egyszerűbbé és biztonságosabbá teszik a mindennapokat, legyen szó bevásárlásról, utazásról, vagy akár vállalkozások üzemeltetéséről és persze pénzügyeink tudatos intézéséről. A Katona József Színház mindig is igyekezett nem csak művészi területen, hanem működésében és szolgáltatásaiban is új és korszerű megoldásokat alkalmazni. Ezért sem volt kérdés számunkra, hogy az átalakuló színház épületében nyíló kávézó együttműködő partnerei legyünk.”
A K:antin, MasterCard kártyás kávézó Európa szerte kivételes kezdeményezés, ugyanis az első olyan presszó a kontinensen, ahol - a színházi előadások szüneteinek kivételével - készpénzt nem fogadnak el, csak elektronikus eszközökkel lehet rendezni a számlát. A K:antinban természetesen nem csak a MasterCard és Maestro bankkártyákat fogadják el. Hasonlóan a többi színvonalas kereskedelmi és vendéglátó-ipari helyen megszokottakhoz, a feltüntetett összes kártyatársaság emblémájával ellátott plasztikot használhatják fizetésre a vendégek.
(folytatás az eredeti oldalon)