A 9 fő részvételével rendezett munkaértekezleten bemutatkozott a RMI új kollégája, Katona András, aki a BGF-KVIFK hallgatójaként szerezte diplomáját turizmus és hotelmenedzsment szakon. A résztvevők több programpontot is érintettek, melyek fókuszpontjában a jövő évi Utazás Kiállítás, valamint a BKD-RMI büdzséjéből megvalósuló, az adventi időszak elejére időzített újságírói tanulmányút állt. A study túra sikeres megvalósításához az érintett TDM szervezetek értékes szakmai javaslataikkal, kapcsolati tőkéjükkel, valamint az ünnepi időszakra fókuszáló helyi-térségi programkínálat feltárásával, bemutatásával járulnak hozzá.
A vásári megjelenésekkel kapcsolatosan
fölmerült a Budapest-Közép-dunavidéki stand arculatának új alapokra helyezése az Utazás Kiállításon; ezzel is teret biztosítva a vidéki TDM szervezetek számára, hogy a korábbinál lényegesen kreatívabban – és nagyobb alapterületen – menedzselhessék saját megjelenésüket. A marketing-kommunikáció terén pedig megfogalmazódott az igény új piacok új eszközökkel történő elérésére, pl.: megjelenés közép-európai műemlékvárosok történelmi rendezvényein, a „Vár a Dunakanyar” akciónak a szlovák és a lengyel piacra való kiterjesztése, továbbá a social media mainál intenzívebb alkalmazása — kiemelten is a régiós Facebook-oldal elindítása, tartalmi összekapcsolása a régió turisztikai weboldalával, összességében egy „social media-csomag” kialakítása a piacon való megújulás és fennmaradás érdekében.
A három TDM szervezet
az MT Zrt-vel folytatott közös egyeztetést követően ismertette egymással jövő évi elképzeléseit, és megállapodott abban, hogy a 2012-es évben is folytatják az idén megkezdett közös kommunikációs munkát, annak érdekében, hogy a Dunakanyar megerősítse turisztikai szerepkörét a tágabb, nemzetközi értelemben vett Duna-menti régióban.