A Stockholm Visitors Board a Gay & Lesbian Network információs hálózattal együttműködve indította kampányát, hogy a svéd fővárost, mint leszbikusok számára vonzó úti célt mutassa be. Ennek során 8 stockholmi nő számol be kedvenc helyszíneiről, tevékenységeiről, vásárlási lehetőségekről és kultúráról.
Peter Lindqvist, a stockholmi turisztikai hivatal ügyvezetője reményét fejezte ki, hogy a svéd főváros hamarosan vezető szerepet tölthet be a meleg, azon belül a leszbikus turizmusban.
„A leszbikusok az utazási ipar egyik legelhanyagoltabb, ugyanakkor komoly vásárlóerőt jelentő részét képezik. Az azonos neműeket célzó kampányok túl gyakran a férfiakra összpontosítanak; ez értelmetlen mind a szolgáltató, mind pedig a leszbikus vendégek számára” – mondja Ian Johnson, az Out Now melegekkel foglalkozó marketingcég ügyvezetője. Johnson hozzáteszi: a leszbikus nők rendelkeznek elkölthető pénzzel, gyakran utaznak.
Forrás: Travel Weekly