Az együttműködés tagjai – a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány (MNÜA), a Nemzetgazdasági Minisztérium, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Falusi és Agroturizmus Országos Szövetsége (FATOSZ), valamint a Krakkói Közgazdaságtudományi Egyetem – azzal a szándékkal fogtak össze, hogy 2013. november végére egy fenntartható modellt állítsanak fel, amellyel a célcsoport igényeire szabott ajánlatokkal hozzáférhetővé teszik számukra az üdülés lehetőségét a másik országban.
A projekt keretében a célcsoportok igényeinek és lehetőségeinek felmérése, a keresleti oldalt hátráltató tényezőik feltérképezése megtörtént. A keresleti oldal igényeinek felmérése céljából mind a magyar, mind a lengyel fél mélyinterjús és kérdőíves módszer alkalmazásával piackutatást végzett, amely során megkeresték a célcsoportokat képviselő civil szervezeteket is. A kutatásban magyar részről többek között a Nagycsaládosok Országos Egyesülete, illetve a Magyar Szakszervezetek Országos Szövetségének nyugdíjas tagozata működött közre.
Forrás: Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány / MTI-OS