A légiforgalmi vállalatot leszámítva azonban idegenforgalmi promóció céljára még nem alkalmazták. Pedig a 3D-s mozdulatlan mozgó óriásplakát-rendszer már számos nemzetközi díjat nyert, és öt kontinens ötvenegy országban áll szabadalmi védettség alatt. A 3D-s supersite turizmusmarketing területén történő hasznosítása egy minden eddiginél szuggesztívebb és hatékonyabb eszközt adhat a szakma kezébe, újszerű megoldást kínálva ezzel az országimázskommunikáció hamisítatlanul magyaros tálalásához – állítják a találmány készítői.
A berendezés egyaránt sikerrel lenne alkalmazható a legfontosabb küldőországok területén, idehaza a turisztikai szempontból kiemelt autósztrádák mentén, a főbb határátkelőhelyek, az egyes belföldi régiók, esetleg „Európa Kulturális Fővárosa”, vagy más, sajátos értékekkel rendelkező városunk welcometáblájaként, továbbá a világörökség részét képező számos ismert nevezetességünk bemutatására is.
Elgondolkodtató, hogy nem lenne-e érdemes Magyarország főbb turisztikai és kulturális értékeit, az országimázsüzenetek útiélmény-értékű megjelenítésével egy ízig-vérig hazai találmányon keresztül bemutatni az idelátogatóknak. Mindez valóság lehet, amenynyiben a szakma pozitív hozzáállása mellé kormányzati szintű felismerés és ismételt állami szerepvállalás is társul. (A Gazdasági Minisztérium korábban már jelentős támogatást nyújtott az ötletgazdáknak.)