A szállodák közül a budapesti Flamenco Congress Park, a hőgyészi Gróf Apponyi Kastélyszálló, az alsópáhoki Kolping Családi Hotel, a tapolcai Hunguest Hotel Pelion, a budapesti Taverna szálloda és a hajdúszoboszlói Hunguest Hotel Barátság, az éttermek közül a budapesti Caffé Pierrot, a Gundel étterem, a győri La Maréda és a pécsi Aranykacsa étterem kapott elismerést.
Dr. Budai Gábor, a Gundel igazgatója szerint „Régóta szükség lett volna a hazai turizmusban egy ilyen, az önkéntes minőségi színvonalfejlesztést célzó megmérettetésre. A díj garancia arra, hogy az adott színvonal követelményeinek ténylegesen megfeleljen a szolgáltatás.” Glaser Gyula, az Apponyi Kastélyszálló igazgatója arra hívta fel a figyelmet, az „igazi minőségi ellenőr maga a vendég”. „A díj mélyreható elemzéssel jár, a személyzet és a vendég, a szálloda és a környezete kapcsolatával is foglalkozik. Ha kellő publicitást kap, a legjobb garanciát jelenti majd turistának és utazásszervezőnek egyaránt. Az önfejlődésre képes vállalkozások örülnek a díjnak” – hangsúlyozta kérdésünkre Baldauf Csaba, a Kolping Hotel igazgatója.
Képünkön: Baldauf Csaba (Kolping Hotel), Kolber István, Wolff Péter