A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) németországi képviseletének tájékoztatása szerinta rövid médiakampány révén elért potenciális vendégkör gazdaságilag rendkívül fontos, hiszen Szászország lakossága Németország keleti részének továbbra is a legerősebb vásárlóereje.
A német képviselet kezdeményezésére készült filmbejátszás bemutatja Budapestet, Balatont, valamint egyéb turisztikai érdekességek mellett ízelítőt ad az ország kulturális kínálatából. A spotot a Reisetipps műsor keretében, főműsoridőben naponta többször láthatják a nézők. A képviselet illetékese elmondta: egy független cég által auditált adatok szerint az adást a három városban összesen 3.5 millió néző követi nyomon.
A német képviselet a kiemelt turisztikai termékek hangsúlyos kommunikációja mellett területileg is fókuszált marketingmunkájának keretében kiemelt célterületnek számítanak a keleti tartományok, ahol továbbra is rendkívül népszerű Magyarország. A németországi statisztikai adatok szerint, Magyarország továbbra is a tíz legkedveltebb desztináció a keletnémet turisták közt.