Az ötnapos turisztikai seregszemlén idén 160.000 négyzetméteren több mint 180 ország közel 11 ezer kiállítója ismerteti turisztikai ajánlatait több mint 113 ezer nemzetközi szakmai látogató előtt. A magyar turisztikai kínálat a már számos nemzetközi vásáron elismert és díjazott felszín alatti vízkincsünket középpontba helyező nemzeti standon mutatkozik be a nemzetközi közönség előtt. A tavalyi évhez hasonlóan hazánk idén is abban a megtiszteltetésben részesült, hogy a vásárt megnyitó hivatalos sajtórendezvény után, már a kiállítás előtti napon megtarthatta sajtótájékoztatóját, továbbá a Német Parlament Turisztikai Bizottsága is ellátogatott a magyar standra, ahol a Magyar Turizmus Zrt. vezetői fogadták a delegációt.
A világ egyik legnagyobb turisztikai seregszemléjén a 308 m2-es magyar nemzeti standon a Magyar Turizmus Zrt. és 26 társkiállító képviseli a hazai turisztikai kínálatot. A március 6-10. között megrendezett ITB-n a korábbi vásárokon 9 díjjal – többek között a 2011-es ITB kiállításon a Legjobb Európai Stand díjjal (Best Exhibition Award) is – elismert nemzeti turisztikai megjelenés látványelemei a vízhez kapcsolódnak. A magyar stand számos attrakcióval igyekszik a hazai ajánlatokra terelni a figyelmet: a látogatók belekóstolhatnak hazánk legfinomabb boraiba, megízlelhetik a helyben készített ízletes kürtőskalácsot, bepillanthatnak a herendi manufaktúra működésébe, ahol a porcelánfestés titkait ismerhetik meg. A vendégeknek továbbá alkalmuk nyílik a hazai turisztikai régiók látványosságait középpontba helyező, táblagépen játszható puzzle és memóriajátékkal tesztelni Magyarországról szerzett ismereteiket, valamint a sikeres játékot követően kapott QR kód leolvasásával fényképes leírást tölthetnek le a választott turisztikai termékről vagy régióról, ezzel tovább gyarapítva ismerete