A bécsi középiskolákból érkező több tucat osztály az MT Zrt. színes országstandja ismertette meg hazánk gyerekbarát turisztikai szolgáltatásait, Az akció célja az volt, hogy a nebulók még időben meggyőzzék szüleiket:az elkövetkezendő szünidőt hazánkban töltse a család. Az „oktatást” egy soproni diákcsoport interaktív workshopja tette gyermek-közelivé, akik személyes élményeik alapján avatták be a hallgatóságot a „tuti-tippek”-be.
Mint arról korábban beszámoltunk, a Magyar Turizmus Zrt. osztrák piacon folytatott mindennapos turisztikai promóciós munkája során a fizetett hirdetések és költséges akciók mellett, illetve helyett egyre nagyobb szerepet kap a kapcsolati marketing (relationship marketing) eszköztára, amelyre jó példa a szakiskolákkal, felsőoktatási intézményekkel való együttműködés is.
Az új alapokra helyezett kapcsolati marketing tevékenységének fókuszában komoly figyelem irányul a jövő turistáinak, illetve turisztikai szakembereinek képzésére. Ennek érdekében az MT Zrt. bécsi irodájának munkatársai rendszeresen tartanak prezentációkat és magyar napokat ausztriai iskolásoknak, utazási ügynököknek, üzleti döntéshozóknak. Az iskolai kooperációk köre a szakközépiskoláktól az egyetemig terjed, s több intézményesített együttműködés is létezik, amely során évről-évre a legaktuálisabb piaci információkat kapják meg a hallgatók Magyarországról, a magyar turizmusról.
Forrás: Turizmus Online