A Djuice önálló márkaként kiválik a Pannonból, közölte Biró Balázs, a márka vezetője pénteken Budapesten sajtótájékoztatón. Elmondta: a márka a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat, és tarifáit, szolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. Erre utal a beharangozó kampányban sokat emlegetett „nyílt forráskódúság”.
A Djuice márka jelenleg hat országban tízmillió előfizetővel rendelkezik, Magyarországon hat éve van jelen. A csaknem ötszázezer magyar előfizető számát az év végre 100-200 ezerrel szeretnék növelni. Bíró hozzátette: a stratégia három évre szól – a tulajdonos norvég Telenor első körben ennyi időre adott szabad kezet a magyar csapatnak –, ezalatt minimum meg kell duplázniuk a félmilliós számot.
Biró Balázs kifejtette: 18-20 munkatársat foglalkoztató irodájuk mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal is. A különállás abban is megmutatkozik, hogy a központjukat a Pannon törökbálinti irodaházából áthelyezték a Nyugati téri Eiffel irodaházba, ahol egy klubot is nyitottak. A Djuice-nak saját menedzsmentje, marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi.
Biró elmondta, amellett, hogy a fiataloknak a legjobb tarifát kívánják nyújtani, 15-20 százalékos kedvezményt adnak a márkához csatlakozó, például divat-, sport- és egyéb üzletekben való vásárláskor, bulikon, illetve kulturális intézményeknél, múzeumok belépőinél vagy könyvesboltokban. Az előfizetők pontokat is gyűjthetnek, de nem a hagyományos módon, azaz a mobilbeszélgetések idejének alapján. Pontokat például akkor kaphatnak az előfizetők, ha részt vesznek a márka által szervezett közösségi programokon, túrákon, koncerteken, de akkor is szerezhet pontot valaki, ha jó bizonyítványát megmutatja márkaboltban, vagy nyelvvizsgát tesz.
A „Számlás 20” tarifában 2500 forintos előfizetési díj mellett percenként bruttó 20 forintért lehet majd beszélni hálózaton belül és kívül is, a „Hálón belül 9” tarifában pedig 3500 forintos előfizetés mellett hálón belül 9, hálón kívül 27 forint a percdíj. A kártyás megoldásban 29 forintba kerül egy perc. A roaming díjak a hatósági árak szerint alakulnak. Bevezetnek „közösségi tarifát” is, melynek lényege, hogy a MyVIP közösségi oldalon aktív előfizetők 0 forintért beszélhetnek egymással – 3600 forintos havidíj mellett.
{video|id=1122|width=580|height=349}
{video|id=1123|width=580|height=349}
{video|id=1124|width=580|height=349}