A megújulás a Pullman, MGallery, Mercure, Novotel, Suite Novotel, ibis, ibis Styles és ibis budget európai hoteleit érinti. Az egyes márkák és márkacsoportok élére egy-egy, európai működést koordináló vezető kerül. A vezetők testülete lesz felelős a piac szegmenseinek precízebb kiszolgálásáért, a márkák régiónkénti stratégiájának kialakításáért.
Az Európában piacvezető hotelüzemeltető Accor a világ 25 legjobb multinacionális munkahelye közé került a Great Place to Work Institute listáján, miután 2012-ben 7 országban választották legjobb munkahelynek. Az Accor évente 45 millió eurót fektet munkatársai képzésére, kiemelt törekvése a karrierépítés segítése és a nemzetközi mobilitás serkentése.
Az Accor célja, hogy hűséges vendégei még egyszerűbben használhassák hűségkártyájukat. A Le Club Accorhotels kártya használata már a FidMe és a Passbook mobilalkalmazásokon keresztül is lehetséges. Az exkluzív előnyökre váltható hűségpontok gyűjtéséhez immár nem szükséges a kártya fizikai birtoklása. Ez az első lépése a stratégiának, mely a hűségprogram mélyebb digitális beágyazottságára irányul.