A 2011/12-es Kiváló Európai Desztinációk pályázat az előző évektől eltérően – amikor egy adott témában keresték a legjobb úti célt – az eddigi nyertesek népszerűsítését tűzte ki célul. A projekt keretében januárban a korábbi győztes desztinációkat – Őrség, Írottkő Natúrpark, Hortobágy, Tisza-tó és Mecsek – népszerűsítő rollup-ok, mobilinstallációk, brosúrák és pendrive-ok készültek, melyeket a 2012-es Utazás kiállításon láthattak először az érdeklődők.
A nyertesek az Utazás kiállításon kívül lehetőséget kaptak arra, hogy külföldi vásárokon is bemutassák desztinációjukat: a Tisza-tó képviselői a müncheni f.r.e.e.-n, míg a Mecsek régió informátorai a belgrádi IFT-n vettek részt februárban.
A 2011/12-es EDEN pályázatban – melynek célja a projekt népszerűsítésén túl a részt vevő országok nyertes desztinációi közötti kapcsolat erősítése – a Magyar Turizmus Zrt. partnere a Cseh Turisztikai Hivatal. Ennek értelmében, nyár elején cseh újságírók a magyar EDEN nyertes desztinációkban tesznek látogatást, míg hazai újságírók a 2011. évi csehországi nyertes úti célt, Slováckot keresik fel.