Az akvizíció részleteit nem hozták nyilvánosságra, annyi bizonyos, hogy a vállalat tulajdonosa fél évvel ezelőtt hirdette meg eladásra a céget, írja a Tnooz. A Frommer's jelenleg világszerte közel 70 alkalmazottat foglalkoztat, akikről még nem tudni, hogy a Google alkalmazásába kerülnek-e, a lap szerint ez egy héten belül derül ki. Szintén nem eldöntött, hogy a Frommer's megmarad-e önálló márkaként, valamint az is kérdéses, hogy a Google valóban elkezd-e nyomtatott útikönyveket kiadni, ami meglehetősen nagy elrugaszkodás lenne az eddigi, kizárlóag online tevékenységétől.
Hogy a Google-nek komolyabb tervei vannak a turizmussal, és nem csak repülőjárat- és hotel kereső termékével kíván jelen lenni a piacon, jól mutatja, hogy a Frommer's megvásárlása előtt szinte pontosan egy évvel vette meg Észak-Amerika legjelentősebb, az egyes úti célokról kritikákat, véleményeket publikáló weboldalát, a Zagatot. A keresőóriás igyekszik tehát az utazók igényeit minél szélesebb körben kielégíteni és tartalmat is szolgáltatni számukra.
A Frommer's-nek egyébként nem csak fogyasztói tartalmai vannak, a Frommer’s Unlimited divízió vállalatok százainak (pl.: KLM, Carnival, Best Western és a New York Times) is szolgáltat turisztikai tartalmakat, úti leírásokat, fényképeket, eseménylistákat. Érdekes fricska, hogy a Google turizmusra irányuló terveit leginkább kritizáló Expedia szintén a Frommer’s-től vásárolja tartalmait fő oldalára és a Hotels.com márkájához. A FairSearch Google ellenes lobbicsoport egyik támogató tagja, a Microsoft szintén a Frommer’s tartalmait használja az MSN Travel oldalán.