Az Agoda.com oldalán a lefoglalt szállásokat értékelhetik is az ügyfelek. Ezek az értékelések fontos információkat tartalmaznak mind a szolgáltatás üzemeltetői, a hotelek tulajdonosai, mind a többi utazó számára. A marketing és PR-fogások ezekben a beszámolókban nem érvényesülnek, minden vélemény - legyen az jó vagy rossz - a szállóvendégek közvetlen, első kézből szerzett tapasztalatain alapul. Az értékelések csak akkor kerülhetnek fel az oldalra, ha az ügyfél már kijelentkezett a hotelből - tehát az egész foglalási időszak alapján készülnek a beszámolók, nem lehet rögtön az első benyomásokat közzétenni.
A visszajelzések elkészítése során a vendégeknek többféle szempont szerint kell értékelnie az adott szállodát: meg kell határozni az ár-érték arányt, olyan kérdésekre kell válaszolni, hogy mennyire volt jó a szálloda környéke, milyen hasznos szolgáltatások voltak a közelben; értékelni kell a személyzet képzettségét és udvariasságát, a szobák tisztaságát, a kényelmi szolgáltatásokat és az éttermet. A sok-sok különálló pontszámból az Agoda.com végül átlagot von, és ezzel kijön az a szám, amely megmondja, hogy egy tízes skálán mennyire jó az adott hotel a vendégek szerint (minél közelebb van ez a végső pontszám a 10-hez, annál jobban meg voltak elégedve a vendégek).
Az év eleje mindig a visszatekintések ideje is, úgyhogy itt az ideje megnézni, a fenti módszer szerint mely 12 hotel nyerte el leginkább az Agoda.com ügyfeleinek tetszését a tavalyi évben. A lista összeállításához az Agoda.com összeadta az egy hotelre eső, 2012. január 1. és december 31. között született értékelések pontjait, majd az így kapott számot elosztotta az értékelések darabszámával.
- Raffles Hotel, Szingapúr (Pontszám: 9.506)
- The Chedi Chiang Mai, Thaiföld (Pontszám: 9.467)
- Komaneka at Bisma Ubud, Bali, Indonézia (Pontszám: 9.445)
- The Imperial Hotel, Új Delhi, India (Pontszám: 9.442)
- Komaneka at Rasa Sayang Ubud, Bali, Indonézia (Pontszám: 9.416)
- Essence Hanoi Hotel, Hanoi, Vietnám (Pontszám: 9.408)
- Kajane Mua Villas, Bali, Indonézia (Pontszám: 9.378)
- Jeevaklui Hotel, Lombok, Indonézia (Pontszám: 9.365)
- Hanoi Elegance Diamond Hotel, Hanoi, Vietnám (Pontszám: 9.362)
- The One Vacation Home, Malacca, Malajzia (Pontszám: 9.361)
- Kuredu Island Resort and Spa, Maldív-szigetek (Pontszám: 9.346)
- Apsara Centrepole Hotel, Siem Reap, Kambodzsa (Pontszám: 9.328)