November 28-án, immár negyedik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazott márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelentenek, amely révén növelhető a termékek megbízhatósága, elismertsége - ismerteti a díj honlapja, mit is jelent ez efféle értékelés.
A MagyarBrands díj odaítélése egyrészt pontosan számszerűsíthető kritériumok -tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás - alapján történik, amelyet szakmai elbírálás - hírnév, identitás - és a GfK Piackutató Intézet által végzett fogyasztói kutatás egészít ki. A fenti szempontok összegzését követően a program szakértői egy komplex mutatószám létrehozásával alakítják ki a sikeres hazai márkák végleges listáját.
Az ötvenes listán 7. helyen szerepel az IBUSZ, 9-en a Gundel, de van Tisza cipőnk a 14. helyen, Erős Pista pedig 42 helyen fűszerezi a listát. Turizmus szempontjából érdekes még az Állatkert 44. pozíciója.
Az ötvenes listán túl ott van még egyebek mellett az Anna Grand Hotel, Gyulai Várfürdő, Hunguest Hotels, Szallas.hu, Vista és még sokan mások, akiknek közvetve köze van az ágazathoz.