Mi van a szexen és a focin túl?

A férfiak vagy a nők hozzák a vásárlási döntéseket? Hogyan alakul ki a férfiak fogyasztói tudata? Hogyan tehetünk egy férfit márkatudatos vásárlóbajnokká? Milyen a jó reklámszereplő pasi? Na és mit gondol minderről Superman? Ha minden jól megy ezekre és még csomó más izgalmas kérdésre is választ kaphat, aki ellátogat a Kreatív által szervezett november 6-i Férfias játékok című marketingkonferenciára.

Tavasszal már futottunk egy kört a nőkkel, hogy ne vádoljanak minket szexizmussal, úgy éreztük, nem hagyhatjuk ki a férfiakat sem, így a Kreatív november 6-án konferenciát tart, amely a férfiaknak szóló kommunikációval foglalkozik. A nyitóelőadást a jelenleg az Általános Művek nevű ügynökségénél dolgozó Erdélyi „Superman” Zsolt, a magyar reklámipar egyik legismertebb alakja tartja, aki arról beszél majd, hogyan jelenik meg a férfi úgy általában a reklámokban. Kunsági Andrea fogyasztáspszichológus, a BGF Külkereskedelmi Karának oktatója azt a folyamatot mutatja be, amely során a fiúból férfi válik: az előadásból megtudhatjuk, hogy mindeközben hogyan születik meg a passzív befogadóból az aktív és tudatos fogyasztó.

Hoffmann Márta, a Hoffmann Research kutatócég vezetője ezután bemutatja, hogy miben lett más a magyar fogyasztó az elmúlt húsz évben, míg a GfK-s Bacher Jánostól azt tudhatjuk meg, hogy konkrétan mire is költik a magyar férfiak a pénzüket. A tervek szerint külön blokkot szentelünk a sportszponzorációnak és szó lesz a férfiak médiafogyasztási szokásairól is (küld előadót a férfiak számára évtizedek óta tartalmakat gyártó két nagy hazai kiadó, a Ringier és a Marquard Média is): vajon rájuk is igaz-e az, mint a teljes hazai lakosságra, hogy tévét még mindig sokat néznek, újságot viszont kevesebbet olvasnak és rádiót is kevesebbet hallgatnak, mint pár éve. Azt is megtudhatjuk, hogy mire használják a mobiltelefonjaikat és milyen oldalakat látogatnak a neten. (Nem, nem csak pornót.) És persze arra is válaszokat keresünk, hogy mit kezdhetnek mindezekkel az információkkal a figyelemért egyre komolyabb harcot folytató márkatulajdonosok és marketingesek: hogyan lehet és hogyan nem tanácsos információkat becsomagolni és célba juttatni számukra.

Sor kerül majd egy valódi ősbemutatóra is: a másnap megjelenő Forbes magazin első számát Peter Barecz, a licence tulajdonosa és Galambos Márton főszerkesztő, egykori kreatívos kollégánk mutatja majd be a helyszínen, így tehát először a Férfias játékok konferencia résztvevői vehetik majd kézbe a leginkább a gazdagemberes listájáról ismert nemzetközi havilap magyar mutációját.

Részletes programterv és további infók itt

Forrás: Kreatív Online


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.