Minden élőben

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) először veszi körbe a rendezvény teljes hossza alatt különböző közösségi média-aktivitásokkal a lipcsei 38. GTM Germany Travel MartTM kiállítást.

Az egyes közösségi csatornákon generált tartalom közvetlen képet ad majd a workshopok történéseiről, és a rendezvény után is elérhető lesz online. „Ez a Web 2.0 stratégiánk konzekvens folytatása” – hangsúlyozza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – A multimédiás tartalom által nemcsak autentikus képet közvetíthetünk a vásár történéseiről, de hosszú távon is megörökítjük a 2012-es Germany Travel MartTM rendezvényt, illetve szélesebb körben népszerűsíthetjük a témát.”

Élő streaming és beszámolók

A lipcsei Porsche Werkben megrendezett nemzetközi sajtófórumot először közvetítik élőben: ez a streaming elsősorban azoknak a nemzetközi újságíróknak szól, akik nem tudnak eljönni Lipcsébe, mégis szeretnék követni a sajtófórumot. A közvetítés beépül a www.germany.travel/gtmlive sajtórészének aloldalába.

Az érdeklődők ezen felül a vásár teljes történéséről képet kapnak egy közösségi média-beszámoló által, amely multimédiás tartalmakat (képeket, videókat, audio-podcastokat) mutat a rendezvényről. A storify plattformon keresztül a DZT összefoglalja a multimédiás beszámolót, a kísérő szövegeket, a posztokat és a linkeket. Ezek a www.germany.travel/gtmlive aloldalába is beépülnek, így az érdeklődők központilag érhetik el a legfontosabb tartalmakat. A Twitter @gtm2012 csatornáján szintén megjelennek a GTM-mel kapcsolatos információk, a DZT már a rendezvény előtt is „csiripel” a releváns témákról. A hashtag a rendezvényhez: #gtm12.

A helymeghatározó közösségi hálózat, a Foursquare segítségével a DZT a lipcsei vásáron és a Porsche központban, a nemzetközi sajtófórum helyszínén is létesít bejelentkező pontokat. A check-in pontoknál a DZT tippeket és információkat helyez el a GTM-ről és saját magáról. A résztvevők ezeken a helyeken beléphetnek, megoszthatják közösségük tagjaival, hogy éppen hol tartózkodnak, és eközben fontos információkkal gazdagodnak.

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti idegenforgalmi testülete, székhelye Frankfurt am Mainban található. A DZT a Gazdasági és Technológiai Minisztérium (BMWi) megbízásából képviseli az úticél Németországot, minisztériumi támogatását a német Bundestag egyik határozata alapján kapja. A DZT stratégiákat és termékeket fejleszt és kommunikál, célja, hogy tovább építse a német utazási desztinációk pozitív imázsát, illetve támogassa a németországi turizmust. Ennek érdekében a DZT világszerte 30 külképviselettel rendelkezik.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.