A Dreher Sörgyárak Zrt. a hatályos magyarországi jogszabályoknál, illetve az Európai Uniós és a hazai iparági önszabályozási vállalásoknál is szigorúbb belső szabályzatok és etikai kódex szerint végzi kereskedelmi és marketing tevékenységét - olvasható a vállalat sajtóközleményében. A szigorú belső szabályozás részeként 2007 óta működik a vállalaton belül az ún. Felelős Marketing és Értékesítési Bizottság. A többféle szakterületet - termelés, trade marketing, vállalati kapcsolatok, vállalatfejlesztés, jog - képviselő grémium tagjai ellenőriznek előzetesen minden marketing és értékesítési koncepciót, reklámanyagot, hogy azok megfeleljenek az említett külső és belső szabályozásnak. Szintén belső elvárás, hogy a testület élére külsős, független szakértő kerüljön, ezzel is biztosítva az objektív döntéshozatalt.
Nagy Bálint elismert marketingkommunikációs szakértő idén februártól tölti be a testület elnöki tisztségét. A szakember 1995-től tizenegy éven át a Matáv Csoport, majd a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója, a Matáv Telekommá való átmárkázásának fő irányítója. 2006 és 2009 között a Magyar Reklámszövetség elnöke, másfél éven át a Vodafone kommunikációs igazgatója. 1995 óta tanít az International Business School Marketing Tanszékén, 2009 óta a tanszék vezetője. 2008 és 2010 között tagja a Nemzeti Kulturális Alap Irányító Bizottságának.
A Dreher Sörgyárak Zrt. ezen felül több önszabályozó testület munkájában aktívan részt vesz. Tagja az Önszabályozó Reklám Testületnek (ÖRT) és a Magyar Sörgyártók Szövetségének (MSSZ). A vállalat a szakmai szervezetek etikai kódexeit és állásfoglalásait kötelező érvényűként fogadja el és alkalmazza, valamint ösztönzi a söripari önszabályozás fejlesztését. A Dreher Sörgyárak Zrt. által 2008-ban elindított Felelős Alkoholfogyasztás Program a kulturált, mértékletes alkoholfogyasztás népszerűsítését tűzte ki céljául, és az alkohol-fogyasztással kapcsolatos információkkal, szakértői véleményekkel segíti a fogyasztókat. A program 2013-ban elnyerte a Legkiválóbb CSR Megoldás Díjat.